2 Ağustos 2016 Salı

MERHABA



Evet evdeyim ve bildirmeye 02 Ağustos itibari ile başlıyorum. Sanırım genel olarak aklıma ne geliyorsa yazacağım. Gezi olabilir , bocalama evresinde olan studioxstitch maceralarım olabilir , düğün dernek severim yazabilirim. Evde minik bir canavar var (Ponçik) bu yüzden çok fazla kedi fotoğrafına maruz kalabilirsiniz. 

Aklıma şu an o kadar çok konu geliyorki hangisini yazmaya başlamaya karar verememekten (ki en büyük özelliğim kararsızlık ) yazmaya başladım. Sanırım bu ya kararsızlıktan yada beynimde dönüp duran proje ve hiç susmayan o kişiden kaynaklanmakta. 

Yaklaşık 2 aydır Ponçikle beraber evde oturmaktayız ( o hep evdeydi de bendeki durum yeni ) Öncesinde Lc Waikikide çalışmaktaydım. 4 sene beyaz yakalıydım , ilk hevesle girdiğim genel merkeze yıllar geçtikçe alıştım , monotonlaştım ve sonunda bende mutsuz bir beyaz yakalıya dönüştüm. TGIF lerden ,  more coffee less monday ler hayattaki en büyük mottom oldu. Pazartesiden Cumanın planını yapıp sene başından sene sonuna kadarki tüm tatilleri planlamaya başladım. Bu süre zarfında lise yıllarında başladığım kanaviçe sevgim StudioXstitch i doğurdu. Sonra evlendim. Sonrada istifa ederek işsiz ve mutlu kervanına katıldım. Bu aradaki geziler , evlilik süreci baya baya bi kaç sayfa yazı demek tabi hemen es geçmeyeyim :) 

Şu aralar malum "evlendik kilo aldık" kilolarından kurtulmaya çalışmakta , hemen hemen her gün gezip görme sevdamı bastırmaya çalışmakta ama en en en güzelide aklıma gelen tüm projeleri yapmak için bol bol vaktim var. Vakit bol yazılarda bolca olacak gibi. 

Şimdilik sevgiyle kalın. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder